Monday, August 01, 2005

Re1: ех, хубава си е България



Да, аз съм чела и други подобни мейли. Веднъж отговорих на едно момче и го попитах дали ще се върне в Бг, a той ми каза, че не знае. На въпроса защо работи за немците, а не подпомага родината, така и не получих отговор.

Лесно е да пишеш когато си далече и не, защото нещата, който е написал не са верни (напротив!), и не защото наистина не вярва в тях, а защото, когато си в България вече не ги забелязваш или просто не ти правят впечатление. Тогава се набиват на очи негативите, които са част от ежедневието и не защото са повече от положителните неща, а защото с хубавото се свиква по-лесно и то се забравя. Мисля, че и Георги е преоткрил България в чужбина, както и аз. Желая му успех, би могъл да стане поет ако се върне. А иначе, мили ми BG, красотата на България е необятна и несравнима и всеки един от нас я носи в себе си:-) Ние сме България, някои дори пишат стихове...

Irena

No comments: